ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 6., kedd

Design by Bercica története

Sokan kérdezik miért Bercica? Akik régről ismernek azoknak egyértelmű J de szeretném ha választ kapnának azok is akiknek ez ma még rejtély.

Szeretem az állatokat és mindig is voltak házi állataink, én így nőttem fel, ma úgy mondják így szocializálódtam, nem is tudom elképzelni másként az életet. Egy Anatol France idézet fogalmazza meg legtökéletesebben hitvallásomat e témában.

„Amíg meg nem tapasztaltuk, milyen érzés szeretni egy állatot, lelkünk egy része mélyen alszik.”
Anatol France

Legközelebb a macskák állnak a szívemhez, mindig volt cicám. Hatalmas vágyam teljesült, amikor életem első fajtiszta macskája beköltözött a mindennapjaimba. Ő egy brit kék Berci névre hallgató kandúr volt, neki köszönhetem, hogy megismertem a macskakiállításokat, sok-sok éven át versenyeztem vele és unokáival. 16 éves volt amikor itt hagyott minket… de szívünkbe örökké él! Nincs nap amikor ne jutna eszembe...  L  Innen ered a Bercica név, Berci és az unokái a Bercicák… majd fórumok nick neveként is ezt használtam és szépen lassan Bercica lettem én is J Ma Berci 3 unokájával osztom meg életemet, Bercillával (Lilu), Morcival és Jasminnal.  Már rég nem versenyzünk, ők már nyugdíjasok és élvezik az életet J ahogy cicákhoz illik. 

Innen már csak egy ugrás volt, hogy másik kedvenc hobbymnál is elkezdtem használni ezt a nevet, így született meg a Design by Bercica. A versenyek világától elköszöntem, de az alkotásaimban tovább él  Berci... milyen furcsa? Az élet meghatározóan fontos dolgai van, hogy végig kísérnek utunkon, Bercike is ilyen.


Ez a rövid történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése